Photoshop Contest PhotoshopContest.com
Creative Contests. Real Prizes. Essential Resource.
You are not logged in. Log in or Register

 

Photoshop Contest Forum Index - Search found 39 matches

Goto page 1, 2, 3  Next


Post Fri Dec 12, 2008 6:34 pm PSC BIRTHDAY MESSAGE



I think my English is too bad to find a lot to tell. But, I would like to say something:
It is cool - It is helpful - It is fun - It is challenging and
today it is the birthday child

hApPy BiRtH ...

Post Mon Nov 17, 2008 4:40 am FINAL RESULT TEAM CHOP '08



hooray we are the 3rd.

uhm oops (this is the congrats- and thx2all-thread),
congrats asskickers and MB+Pec - you did it real good!

a quadro-thx to mikey my teammate - you are da man Cool

many ...

Post Fri Oct 24, 2008 10:23 am Team Chop '08 - Week 1 Scores



well done Tofu - thx for the list Very Happy

Post Fri Oct 24, 2008 9:11 am Team Challenge Week 2



Source, please.

Thank you.

Very Happy

Very Happy

Very Happy

Very Happy
Raising Brow

Very Happy

Raising Brow
http://smiley.onegreatguy.net/lurk2.gif

Shocked Shocked Shocked
And you call us brutally! Razz

Post Fri Oct 24, 2008 8:59 am Team Challenge Week 2



Source, please.

Thank you.

Very Happy

Very Happy

Very Happy

Very Happy
Raising Brow

Very Happy

Raising Brow

Post Fri Oct 24, 2008 8:36 am Team Challenge Week 2



Confused
uhm,





NO? Rolling Eyes

look at next week sources.. you'll know Wink

are u talking about the "popular fish in the grass-image"?

u don't like it? Question

Post Fri Oct 24, 2008 8:31 am Team Challenge Week 2



Confused
uhm,





NO? Rolling Eyes

Post Fri Oct 24, 2008 8:25 am Team Challenge Week 2



Laughing you guys are brutal Laughing

Shocked
nah not really but "Life isn't Disneyland" Wink

i hope all know that i'm joking, cuz i'm a german potato head Very Happy

Post Fri Oct 24, 2008 8:13 am Team Challenge Week 2



NO EXCUSE!!!

Laughing

you're damn right digit - it's her f..king job! Laughing

Post Wed Oct 08, 2008 8:25 am TEAM CHALLENGE '08



cool,
i can't overcome this temptation and have to say:

"i'm in" so maybe Mikey want's me for a team? Wink
i come with a pscore of 55.29

Post Tue Sep 19, 2006 11:50 am Re: Chop the chopper



Surprised
http://i83.photobucket.com/albums/j296/Jenyawt/rabbit-boy.jpg

aaaaaaaaahahahahahahahhahahahahahahahahahaaaaaaa Laughing Laughing

totally agree with ReyRey - damn hilarious work - i love my bun ...

Post Tue Sep 19, 2006 11:43 am CHOP THE CHOPPER get ya photos in



Smile



yeah i'm a borg!! Twisted Evil cooooooooooool Cool

Post Tue Sep 19, 2006 11:42 am CHOP THE CHOPPER get ya photos in




erm.. well.. you know.. I have to do something...

Shocked ha! how weird is that??? Laughing

great chop Grefix - thx a lot

Post Tue Sep 19, 2006 3:37 am CHOP THE CHOPPER get ya photos in







He looks better when he wears the glasses


Laughing Laughing Laughing thats wicked Paul!
but i don't know who of us is worse off Laughing

cool and hilarious work Paul - thx =)

Post Tue Sep 19, 2006 3:31 am CHOP THE CHOPPER get ya photos in



http://i20.photobucket.com/albums/b201/ReyReyM/persuader4wj92.jpg

bwahahahahaha original idea and it fits very well double rey
thx for the funny stuff Very Happy

Goto page 1, 2, 3  Next

Photoshop Contest Forum Index - Search found 39 matches


Navigate PSC
Contests open  completed  winners  prizes  events  rules  rss 
Galleries votes  authentic  skillful  funny  creative  theme  winners 
Interact register  log in/out  forum  chat  user lookup  contact 
Stats monthly leaders  hall of fame  record holders 
PSC advantage  news (rss)  faq  about  links  contact  home 
Help faq  search  new users  tutorials  contact  password 

Adobe, the Adobe logo, Adobe Photoshop, Creative Suite and Illustrator are registered trademarks of Adobe Systems Incorporated.
Text and images copyright 2000-2006 Photoshop Contest. All rights reserved.
A venture of ExpertRating.com