Photoshop Contest PhotoshopContest.com
Creative Contests. Real Prizes. Essential Resource.
You are not logged in. Log in or Register

 
Photoshop Contest Head to Head Tournament 2009
ReyRey vs sirenka
winner! votes round compare to
ReyRey 106 Round #1 original
Winning Image

Voting Details
VoterComment
bneises bneises
...
deshone deshone
don't like what you did with the letters ... but way better then the other ...
Sa3k Sa3k
...
claudiolky claudiolky
fantastic and very funny......
candron candron
...
BroChris BroChris
Lol.
blue_lurker blue_lurker
Hot non blond with boobies bote
buglover buglover
:P
gravyboat gravyboat
Thinkin' like me vote. ;)
mattbach mattbach
...
Gort Gort
hah!
Tawiskaro Tawiskaro
...
Pearcinator Pearcinator
hahaha even better cos its Lindsay Lohan...i think
fritzvondefranz fritzvondefranz
great idea
nancers nancers
hahaha at sunburned belly!
Govan Govan
...
Sjitske Sjitske
haha ;)
supak0ma supak0ma
???cough*choke
photolicious photolicious
...
Cartoon Contractor Cartoon Contractor
...
YerPalAl YerPalAl
Funny!
Huubbbb Huubbbb
...
UntExp UntExp
...
delia delia
...
dannyboyuk09 dannyboyuk09
...
dewking dewking
...
kentq kentq
...
raisszadeh raisszadeh
...
jerico jerico
...
nat_g31 nat_g31
lol
jerryhami jerryhami
...
matO matO
haha clever
nevet nevet
...
jccrowder jccrowder
So many inside jokes here. That external looks so much like one Lindsay Lohan, in which case the 'rent me cheap' is oh-so fitting. Don't know if that's the external but looks it. Love it. And the Scooby-Doo in the background looks so perfect in his circle. That wasn't part of the source? Can't tell.
laurent24 laurent24
...
:-@dolly :-@dolly
...
twaggoner twaggoner
...
TutorMe TutorMe
...
seelcraft seelcraft
Funny story! Her hair outline looks a little hard.
ReinMan ReinMan
Damn - I was going to go vote for the Weird 2D world of "Chinese Hats" below, but then my eye caught a glimpse of CLEAVAGE. Well, we ALL know where my vote has GOT to go here, don't we?
Eve Eve
hahahahaha! hate when that happens...
anfa anfa
...
jasper jasper
teh funny
no_edens_eve no_edens_eve
...
pakimo pakimo
:-)
vokaris vokaris
...
thbeghin thbeghin
:-)
jazgraphic jazgraphic
Just Great, love the dog doing laps;)
sonic3 sonic3
...
badcop badcop
...
TofuTheGreat TofuTheGreat
Lots here that I can still see. The bikini is umbrella, burn lines from the umbrella weave, the cables for hanging the signs. Lots of detail but the letters are a little fakey looking. Compression issue?
DLowrie DLowrie
...
Claf Claf
:)
the202 the202
...
Dead Man Dead Man
...
rockfisch rockfisch
BWAAAAHAAAHAAAHAAA...FAIL!!!
Tesore Tesore
...
txpinky txpinky
LOL
mrchili mrchili
...
woodie woodie
...
blackfox blackfox
hot chick vote
Doodler! Doodler!
...
Krank Krank
...
T1000 T1000
...
Azionite Azionite
...
Tommeken Tommeken
funny...
Tad Tad
...
sirenka sirenka
it was inspiring to be your match at H2H ;)
billtvshow billtvshow
...
anabe anabe
...
edovan edovan
...
Netwel Netwel
u r nuts!! funniest of the comp, imho
annajon annajon
...
bigbuck bigbuck
...
rockyjob rockyjob
lol
rett435 rett435
...
Synthvet Synthvet
LOL!!!!
gravityx9 gravityx9
...
Dechene Dechene
hahahahahaha! very funny!
hellraiser hellraiser
...
glennhanna glennhanna
I wonder if people will notice that you laid the chair down... I know Lindsay was laying there, brilliant idea with the tan lines.
cherylm329 cherylm329
:)
ncsubrad ncsubrad
...
Clever dragon Clever dragon
...
TresDEE TresDEE
Nice, cept for the red 3D font thingy
TJ TJ
...
bogsy bogsy
...
borntofly borntofly
...
pjsev pjsev
That's really funny!
j-elzic j-elzic
har.
Goat1981 Goat1981
HAAAAAAAAAAA!!
max&roro max&roro
...
Prince Laurent Prince Laurent
ha, ha ! Great & subtle hard job ! ;o)
TheShaman TheShaman
LOL but wouldn't the words be backwards on her?
screwloose screwloose
took me a sec to get it but Ha! OMG!
pollyO pollyO
...
jazpur jazpur
...
splodge splodge
...
cheezy cheezy
...
Carcarlo Carcarlo
...
cafn8d cafn8d
This one made me laugh.
beefhead beefhead
...
clonestamp trooper clonestamp trooper
...
abraham abraham
...
Serps Serps
...
monkeytwig monkeytwig
...


author votes round compare to
sirenka 31 Round #1 original

Voting Details
VoterComment
ReyRey ReyRey
Good Job. I'll be in the Losers lounge drinking. Have fun and good luck. ;0)
razerk22 razerk22
zoli22 zoli22
rose-wood71 rose-wood71
Dot Dot
CarlC CarlC
dbbowling dbbowling
Mir Mir
kinetic_be kinetic_be
DaVinci DaVinci
gotmeamuse gotmeamuse
arcaico arcaico
digitalpharaoh digitalpharaoh
nyxxie nyxxie
Pretty...
Mel47 Mel47
marcoballistic marcoballistic
this one has issues, but I am not getting the other one too much, the linsay lohan bit ok, but the weird text on the umbrellas? confusing, this one has more soul, and a lot more PS work, not perfect at all, but fun and a good visual, I am liking this one more just
Patre Patre
Granulated Granulated
this is poor for Rey... but still the winner
chrispvan chrispvan
Janfet Janfet
Lord David Lord David
nifft nifft
Watch them Drift Watch them Drift
Napalm32 Napalm32
bsoholic bsoholic
Salvezza Salvezza
Stewie4lb Stewie4lb
jonjon jonjon
mere_artist mere_artist
Devilman Devilman
gsenthil gsenthil


« Go to previous match - back to tournament - Go to next match »
Navigate PSC
Contests active  archives  winners  prizes  sponsors  events  rules  rss 
Galleries votes  authentic  skillful  funny  creative  theme  winners 
Interact register  log in/out  forum  chat  user lookup  contact 
Stats monthly leaders  hall of fame  record holders 
PSC advantage  news  (rss)  faq  about  links  contact  home 
Help faq  search  new users  tutorials  contact  password 

Adobe, the Adobe logo, Adobe Photoshop, Creative Suite and Illustrator are registered trademarks of Adobe Systems Incorporated.
Text and images copyright 2000-2022 Photoshop Contest. All rights reserved.
A venture of ExpertRating.com

PSC Time 12:23 am EST