Photoshop Contest PhotoshopContest.com
Creative Contests. Real Prizes. Essential Resource.
You are not logged in. Log in or Register

 
Alcohol Driver Test
Alcohol Driver Test
Here the link of the source pic that I used to build my entrie [img] painetworks.com...






Voting has ended, but you can still leave a comment

chars left:
  

Votes

Martrex Martrex
Started early.
TheShaman TheShaman
LOL!
jason69 jason69
THIS IS TOO DAMN FUNNY! Absolutely Awesome idea!!!!!!!
DaVinci DaVinci
LOL!
pollyO pollyO
...
tadams tadams
:D
matO matO
haha!
chromatic4 chromatic4
lmfao
Netwel Netwel
Haha Great! Like it alot
Vlad Vlad
Absolutely my favorite!
318830 318830
TFF!
Granulated Granulated
top notch work dude... chuck some meat on the char-grill !...Pffff no execution votes...until now
ReyRey ReyRey
Hahahahhahahahahahahahahahahaha..........hahahahahahahah .....hahahahahahahahahah (cough, choke) hhahhahahahha
max&roro max&roro
hahahahahah
marcoballistic marcoballistic
ha, superb
Melusky Melusky
Had a similar idea but I couldn't pull it off
yello_piggy yello_piggy
hahaha, too stupid!
Mir Mir
...
Eve Eve
hahahahaha!!!
hellraiser hellraiser
hahahaha! Greaat!
arcaico arcaico
...
Sulemi Sulemi
LOL
fractalthinker fractalthinker
...
Serps Serps
:D
Wiz Wiz
"Hoot!"
Tesore Tesore
haha :-)
Lord David Lord David
...
ScionShade ScionShade
HAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAAHAHAHA! RUE! YOU RAWK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
the burning couch the burning couch
...
digitalpharaoh digitalpharaoh
...
bigbuck bigbuck
...
mikey mikey
:-D Hahahaha lol!!!
vokaris vokaris
never saw that coming :) fwiw need more shadow under the car on the left.
billtvshow billtvshow
lol, tru!
Govan Govan
hahaha!!
Denypas Denypas
...
MindGraph MindGraph
ROFL! Great L@rue!!
Soze Soze
when did you post this? Terrific awesome idea. Too funny
pirs65 pirs65
very funny
ece ece
...
Stevster Stevster
best idea vote!
Ruth Ruth
hihi!!
Tawiskaro Tawiskaro
This is a hoot.
Dot Dot
...
bocek bocek
...
Eragon Eragon
:)
MommysBoy MommysBoy
...
welan welan
lol
glennhanna glennhanna
OMG!!! That's hillarious!
dfwsusan dfwsusan
toooooooooo funny!!!!!! Good stuff here!!!!!!!!!!!!!!
Claf Claf
Ohohahaha! :D
Tea Man Tea Man
...
buglover buglover
This is an I-wished-I-had-this-idea-post. G.R.A.T.S!
tanamarn tanamarn
:)
Sliver Sliver
...
infected infected
...
anabrin anabrin
Ha! Great!!!
monkeytwig monkeytwig
lol, fantastic
hero hero
hahahah non alcoholic...
Eepi Eepi
...
Carcarlo Carcarlo
...
claudiolky claudiolky
...
delucx delucx
...
IvanPanov IvanPanov
ha ha super!
screwloose screwloose
ha!
cafn8d cafn8d
...
nifft nifft
loool
Micose Micose
bwahahahhahahhahahahhahahahhahahah
mere_artist mere_artist
...


Comments

Heinlein Heinlein
Sorry I missed this, this is hillarious!!! Great job!
Granulated Granulated
yeh ! record humour category votes !! well done sir !
jasper jasper
how perfect!
urmom urmom
o shit you took a picture of my son....you perverted basturd
jerryhami jerryhami
This is great.... Nice clean up of original Driver and switchoroo of police car
angelina angelina
wow!!! fantastic work!!!



 Playing
Playing zoom

entries
65
landing
landing prev
One foot on the wall
next One foot on the wall
browse all entries

 Alcohol Driver Test
by L@rue
L@rue
Created May 16, 2007
69 votes   6 comments
596w x 385h (26KB)
views

 Voting Qualities
authenticity  0
execution  1
humor  35
idea  1
theme  0

 Image Options
 download full version
 e-mail to a friend
 vote or comment
 request help

Like this contest?






Navigate PSC
Contests active  archives  winners  prizes  sponsors  events  rules  rss 
Galleries votes  authentic  skillful  funny  creative  theme  winners 
Interact register  log in/out  forum  chat  user lookup  contact 
Stats monthly leaders  hall of fame  record holders 
PSC advantage  news  (rss)  faq  about  links  contact  home 
Help faq  search  new users  tutorials  contact  password 

Adobe, the Adobe logo, Adobe Photoshop, Creative Suite and Illustrator are registered trademarks of Adobe Systems Incorporated.
Text and images copyright 2000-2017 Photoshop Contest. All rights reserved.

PSC Time 8:43 pm EST