Photoshop Contest PhotoshopContest.com
Creative Contests. Real Prizes. Essential Resource.
You are not logged in. Log in or Register

 
Photoshop Contest Head to Head Tournament 2010
vunt van pumununt vs Mid
winner! votes round compare to
vunt van pumununt 143 Round #1 original
Winning Image

Voting Details
VoterComment
Sjitske Sjitske
Hahaha brilliant use of the source! ;)
:-@dolly :-@dolly
...
kinetic_be kinetic_be
...
Pearcinator Pearcinator
Hahaha classic! Very good idea! Other one made me laugh too but its not in the same way as this did. Awesome stuff!
TheShaman TheShaman
My name is "NO NO BAD DOG"
Napalm32 Napalm32
...
Meeshoo Klan Meeshoo Klan
...
Tesore Tesore
Lol! VvP!
janetdog janetdog
your dog needs to see a vet
nyxxie nyxxie
Omg, lol....
Mel47 Mel47
very funny
Rangizzz Rangizzz
:D
bigbuck bigbuck
...
claudiolky claudiolky
very smart
Starman Starman
...
FootFungas FootFungas
...
dannyboyuk09 dannyboyuk09
Ha ha. This is too close to home for anyone who has had a puppy haa haa. Well done.
billtvshow billtvshow
lolol
dewking dewking
get him to the vet!
ReyRey ReyRey
Best idea so far
Sliver Sliver
lol
Cartoon Contractor Cartoon Contractor
Great idea! Pee is wrong color though!
annajon annajon
Hope you take that doggie to the vet soon.....
spikelmalo spikelmalo
...
neurotoxic neurotoxic
...
Mir Mir
very funny!
DLowrie DLowrie
FUNNY!!!
max&roro max&roro
...
Watch them Drift Watch them Drift
Classic Humor Entry.
TJ TJ
lol
Dead Man Dead Man
...
mawaho mawaho
Cute!
JORDAN792 JORDAN792
ha haaaaaaaa very nice work mate
Hagen Hagen
Ahah awsome...! What was the original image for the dog...? Was it like that...? I love it...! +1
ihaveissues ihaveissues
Haha, very imaginitive. I like this, v funny.
kittie kittie
God.. hate the subject matter, but cannot deny how realistic it looks. haha, good work. Nice reflection.
blue_lurker blue_lurker
ok lmfao...just lmfao
UntExp UntExp
ahaha great!!
volkswes volkswes
...
Prince Laurent Prince Laurent
Bwah, ah, ah, aaaaaaah! Superb! :-))
jazgraphic jazgraphic
:)
mikey mikey
HAHAHAHA!! WOOF! :)
Stevster Stevster
That's some brown piss vote
pakimo pakimo
Funny and well done :)
rruotolo rruotolo
...
Alex Alex
...
Trann Trann
...
Gort Gort
get him to the vet
vokaris vokaris
Bwa ha ha
Heinlein Heinlein
lol
TheLeftHand37 TheLeftHand37
can I fav this?
Huubbbb Huubbbb
...
Tommeken Tommeken
whahahaha..almost died from laughing ;) very funny!
Sanctuary Sanctuary
perfection!
dbbowling dbbowling
...
j58roldan j58roldan
:)
spencej1129 spencej1129
...
cafn8d cafn8d
HAHAHAHA! Take that dog to the vet! o.O
NButler NButler
...
JAM JAM
...
Krank Krank
...
buglover buglover
LOL
Eve Eve
...
seelcraft seelcraft
This puppy needs a vet, quick!
Tad Tad
...
deshone deshone
;)
metalic metalic
...
mastermason mastermason
...
YerPalAl YerPalAl
Oh, this is just so very wrong. LOL That dog needs to go to the vet real soon
ReinMan ReinMan
Man. Doggy penis. Feels kinda WEIRD to vote for this one. But I like the chop and idea. Okay, gotta go take a shower now! :P
Salvezza Salvezza
...
Janfet Janfet
...
TofuTheGreat TofuTheGreat
{snicker}
Azionite Azionite
...
badcop badcop
...
Patre Patre
...
anfa anfa
BWAHAHAHA! Brilliant! :D
thbeghin thbeghin
:D
marcoballistic marcoballistic
Dog could have done with a bit more sharpening and work, but the idea is sound and funny, other does not really offer enough
Huni Huni
...
supak0ma supak0ma
i think he ate too much of something brown...
delia delia
Weirdest color pee I ever saw. Get thy doggie to a vet!
bogonet bogonet
...
rett435 rett435
...
DaVinci DaVinci
The dog is peeing coffee! =)
Netwel Netwel
Nice idea
CarlC CarlC
...
Lord David Lord David
...
monkeytwig monkeytwig
...
rockfisch rockfisch
...
Michel Michel
Bad dog!
Jake420 Jake420
Haha i had the same thought glad someone did it !
Granulated Granulated
just beats the no-show ! XD
BroChris BroChris
someone forgot to lay the newspaper
the burning couch the burning couch
HAHAHAHAHAHAAA*!
bogsy bogsy
...
rashdog rashdog
...
koorio koorio
Hmm..
Chopper Chopper
Ha. Nice idea.
MamaBallistic MamaBallistic
Mr Pup... you have your paw in your piddle!! The other renders me speechless.
nancers nancers
HAHA, nothing like potty humor....
jorzza jorzza
LOL
Tawiskaro Tawiskaro
Rather coarse, but effective. Excellent cleanup, integration, and reflection work. There is a glaring remnant of reflected cup, but this works despite it. The other entry is a good idea. It would be improved with some shadowing under the stone and note.
kbuzz818 kbuzz818
...
Tea Man Tea Man
...
nat_g31 nat_g31
I wish you had changed the piss to be yellow because with the current color is a bit cut and paste. But it is better executed then the other.
pjsev pjsev
Urinary infection....better get it checked! ;)
clonestamp trooper clonestamp trooper
dehydrated puppy vote.
glennhanna glennhanna
Made me laugh. But it appears this dog needs to see the vet. Brown can't be healthy.
Oscar Oscar
...
bneises bneises
that dog needs to get checked...
rose-wood71 rose-wood71
eww, image done well, now get that dog off the table right now!!!
Claf Claf
Of course! What a clumsy dog... you stupid!! :)
anabe anabe
funny
Dechene Dechene
very funny & gross!
abraham abraham
lol
Goat1981 Goat1981
...
EJH EJH
eeew.
Sh!Za Sh!Za
...
jefflang007 jefflang007
...
screwloose screwloose
ha! omg...
L@rue L@rue
...
nevet nevet
great :)
jazpur jazpur
haha, too much coffee?
pollyO pollyO
...
digitalpharaoh digitalpharaoh
...
Eepi Eepi
...
Chris. Chris.
Lol, nice one
sonic3 sonic3
...
sirenka sirenka
...
charliesou charliesou
I want a puppy !!
ElectronChaser ElectronChaser
...
MonkeeDrummer MonkeeDrummer
LOL! Funny Idea! Well done too. Good work, not sure what's going on with the other though...
bsoholic bsoholic
...
TutorMe TutorMe
...
Carcarlo Carcarlo
...
Cambria Cambria
...
soulrock soulrock
LOL! great!
Doc_isme Doc_isme
...
KENNY CHUNG KENNY CHUNG
the dog needs to have a body check as some problems of the urine colour
carmine665 carmine665
...
arcaico arcaico
great!
nifft nifft
...


author votes round compare to
Mid 1 Round #1 original

Voting Details
VoterComment
vunt van pumununt vunt van pumununt
:) good idea & good luck!


« Go to previous match - back to tournament - Go to next match »
Navigate PSC
Contests active  archives  winners  prizes  sponsors  events  rules  rss 
Galleries votes  authentic  skillful  funny  creative  theme  winners 
Interact register  log in/out  forum  chat  user lookup  contact 
Stats monthly leaders  hall of fame  record holders 
PSC advantage  news  (rss)  faq  about  links  contact  home 
Help faq  search  new users  tutorials  contact  password 

Adobe, the Adobe logo, Adobe Photoshop, Creative Suite and Illustrator are registered trademarks of Adobe Systems Incorporated.
Text and images copyright 2000-2021 Photoshop Contest. All rights reserved.
A venture of ExpertRating.com

PSC Time 9:30 am EST